دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

تولید نادرترین "پی وی سی" برای نخستین بار در خاورمیانه

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند گفت: نادرترین گریدهای «پی وی سی» با درجه خلوص و کیفیت بالا برای نخستین بار در خاورمیانه در پتروشیمی اروند تولید می شود.

سید کاظم موسوی اظهار کرد: در واحد «پی وی سی » مجتمع پتروشیمی اروند این آینده نگری طراحی و بهره برداری شده تا بتواند سالانه 300 هزار تن گرید سوسپانسیون و 40 هزار تن گرید امولسیون تولید کند.

وی با بیان اینکه واحد کلر آلکالی این مجتمع به عنوان نخستین مرحله زنجیره «پی.وی.سی» از اواسط سال گذشته راه اندازی شده است، ادامه داد: این واحد ظرفیت تولید سالانه 660 هزار تن سود سوز آور، 16 هزار و 250 تن آب ژاول، 585 هزار تن کلر و 124 هزار تن اسید کلریدریک را دارد.
موسوی افزود: در حال حاضر سود سوزآور مورد نیاز صنایع نساجی، نیروگاهی، نفت و پتروشیمی و همچنین کلر و آب ژاول کل منطقه توسط مجتمع پتروشیمی اروند تامین می شود.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند تصریح کرد: این مجتمع با ظرفیت تولید سالانه 343 هزار تن وینیل کلراید منومر و 329 هزار و 300 تن اتیلن دی کلراید به عنوان بزرگترین تولید کننده زنجیره PVC در جهان شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه واحد «پی وی سی» این مجتمع با همت و پشتکار متخصصین ایرانی و کارشناسان داخلی در مدار تولید قرار گرفته، تاکید کرد: در این واحد نادرترین گریدهای E-PVC و S_PVC خاورمیانه تولید می شود.

به گفته وی، نصب تمام تجهیزات مجتمع پتروشیمی اروند پس از عدم تعهد شرکای خارجی توسط شرکتهای داخلی و کارشناسان ایرانی انجام شده است که از نکات برجسته اجرای این طرح به شمار می رود.

موسوی با اشاره به بهره برداری از تمامی واحدهای پتروشیمی اروند تاکید کرد: این شرکت پس از تامین بازار داخلی، مازاد تولید را صادر می کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
عطا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 18:11 http://ba-news

شا پسر خسته نباشی

mohebbi چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 12:59 http://it-exam.blogfa.com

سلام
امیدوارم که همگی خوب باشید
تازه با وب شما آشنا شدم
موفق باشی

شیمیست ایرانی چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 12:26 http://www.analyte.ir

سلام وب خوبی دارید.سایت analyte در نظر دارد با شما تبادل لینک کند.توجه داشته باشید که وجود لینک ما در سایت شما با نرم افزارHyperlink Checker بررسی می شود.پس از اضافه کردن لینک به ما خبر دهید.
با تشکر شیمیست ایرانی
www.analyte.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد