پلیمر
بنام خدای خرد بخش بخرد نواز

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان عزیزی که خواستار تهیه کتاب "مهندسی پلیمریزاسیون" (نوشته ی اینجانب و مهندس قاضی زاده) هستند می رساند که نظر به اینکه کلیه کتابهایی که در اختیار آقای مهندس قاضی زاده بوده به انمام رسیده است لذا دانشجویان جهت تهیه کتاب می توانند به یکی از مراکز مندرج در جدول زیر مراجعه نمایند: 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید، نظر به اینکه اینجانب در دو ترم آینده در دانشگاه تدریس نخواهم داشت، لذا بدینوسیله باطلاع کلیه دانشجویانی که درس "اصول مهندسی پلیمریزاسیون" را اخذ نموده اند می رسانم که کتابی با عنوان "مهندسی پلیمریزاسیون" توسط بنده و آقای مهندس محسن قاضی زاده  به رشته تحریر در آمده است که مشتمل بر کلیه مطالب منطبق با سرفصلهای درس اصول مهندسی پلیمریزاسیون بوده و به علاوه تستهای کنکور کارشناسی ارشد ده سال اخیر همراه با پاسخ تشریحی آنها و نکات مهم مربوطه و نیز توضیح اشتباهات موجود در تستهای سازمان سنجش را نیز شامل می شود.

دانشجویان جهت تهیه این کتاب می توانند با آقای مهندس قاضی زاده با شماره   09190836416   و یا با اکانت تلگرامی ایشان به آدرس Mohsen_Ghazizadeh@ تماس حاصل فرمایند. 

نوشته شده در تاريخ جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

جهت دسترسی به نمرات آزمون پایان ترم و نهایی درس اصول مهندسی پلیمریزاسیون در نیمسال دوم تحصیلی 95-94 به ادامه مطلب مراجعه نمایید. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز دو شنبه 31 خرداد ماه ساعت 11 الی 12 به دفتر  بنده مراجعه نمایند.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه بیست و ششم خرداد ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

جهت دسترسی به نمرات آزمون پایان ترم و نهایی درس شیمی و سینتیک پلیمریزاسیون در نیمسال دوم تحصیلی 95-94 به ادامه مطلب مراجعه نمایید. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز دو شنبه 24 خرداد ماه ساعت 10 الی 11 به دفتر  بنده مراجعه نمایند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

جهت دسترسی به نمرات آزمون پایان ترم و نهایی درس انتقال جرم در نیمسال دوم تحصیلی 95-94 به ادامه مطلب مراجعه نمایید. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز دو شنبه 24 خرداد ماه ساعت 10 الی 11 به دفتر  بنده مراجعه نمایند.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه نوزدهم خرداد ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

جهت دسترسی به نمرات آزمون میان ترم درس انتقال جرم در نیمسال دوم تحصیلی 95-94 به ادامه مطلب مراجعه نمایید. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز دو شنبه 10 خرداد ماه به دفتر  بنده مراجعه فرمایند.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه هفتم خرداد ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

دانشجویان گروه 10:15 الی 13 درس شیمی و سینتیک پلیمریزاسیوندر نیمسال دوم تحصیلی 95-94، جهت دسترسی به نمرات میان ترم  خود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایند. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز شنبه 8 خرداد به دفتر  بنده مراجعه نمایند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه چهارم خرداد ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

دانشجویان گروه 7:30 الی 10 صبح درس شیمی و سینتیک پلیمریزاسیوندر نیمسال دوم تحصیلی 95-94، جهت دسترسی به نمرات میان ترم  خود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایند. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز شنبه 8 خرداد به دفتر  بنده مراجعه نمایند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه چهارم خرداد ۱۳۹۵ توسط فاضلی |
 

دانشجویان گروه 10:15 الی 13 صبح درس اصول مهندسی پلیمریزاسیوندر نیمسال دوم تحصیلی 95-94، جهت دسترسی به نمرات میان ترم  خود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایند. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز چهارشنبه 29 اردیبهشت به دفتر  بنده مراجعه نمایند.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط فاضلی |

دانشجویان گروه 7:30 الی 10 صبح درس اصول مهندسی پلیمریزاسیوندر نیمسال دوم تحصیلی 95-94، جهت دسترسی به نمرات میان ترم  خود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایند. ضمنا دانشجویان برای هر گونه اعتراض و  یا رویت برگه امتحانی خود می توانند روز چهارشنبه 29 اردیبهشت به دفتر  بنده مراجعه نمایند.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط فاضلی |
بدينوسيله به اطلاع كليه دانشجويان مي رساند كه بدليل مهر و موم كردن اتاقها، كلاسهاي درس اصول مهندسي پليمريزاسيون در تاريخ چهارشنبه ٢٦ اسفند ٩٤ تشكيل نخواهد شد. 

نوشته شده در تاريخ دوشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۴ توسط فاضلی |

دانشجویان درس اصول مهندسی پلیمریزاسیون در نیمسال دوم تحصیلی 95-94 می توانند صورت کلیه مسائل و تستهای آزمون کارشناسی ارشد مربوط به فصول دوم، سوم و چهارم این درس را از طریق پیوندهای زیر دانلود نمایند.

 

** لطفا صورت سوالها را در کلیه کلاسها همراه خود داشته باشید.

 

http://uplod.ir/ffpdjoxax0cm/step_growth_polymerization.pdf.htm


http://uplod.ir/6szy7dlj57xr/radical_polymerization.pdf.htm


http://uplod.ir/oc9vwp9vbo3a/copolymerization.pdf.htm

 

نوشته شده در تاريخ جمعه هفتم اسفند ۱۳۹۴ توسط فاضلی |
بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویانی که در نیمسال دوم تحصیلی 95-94 درس اصول مهندسی پلیمریزاسیون را اخذ نموده اند، می رساند که صورت کلیه مسائل و تستهای کارشناسی ارشد  فصل اول درس از طریق پیوند زیر قابل دسترسی است.

لطفا صورت سوالها را در کلیه کلاسها همراه خود داشته باشید.

http://uplod.ir/vc0bwh72p19i/Chapter_one.pdf.htm

 

نوشته شده در تاريخ جمعه شانزدهم بهمن ۱۳۹۴ توسط فاضلی |

بدینوسیله باطلاع کلیه دانشجویانی که در نیمسال دوم تحصیلی 95-94 ، درس شیمی و سینتیک پلیمریزاسیون را اخذ نموده اند می رساند که جهت انجام تمرین برای مطالب تدریس شده در فصول مختلف این درس، می توانند از سوالات آپلود شده در لینک های زیر استفاده نمایند.

 http://uplod.ir/ijqgpeegbl1t/Chapter_1.pdf.htm

http://uplod.ir/ud5qua54hknm/Chapter_2.pdf.htm

http://uplod.ir/oorxsuxbtk49/Chapter_3.pdf.htm

http://uplod.ir/kxlxtxtp1lfn/Chapters_4_to_6.pdf.htm

نوشته شده در تاريخ جمعه شانزدهم بهمن ۱۳۹۴ توسط فاضلی |

جهت دسترسی به نمرات نهایی درس مهندسی فرایند پلیمریزاسیون (کارشناسی ارشد) در نیمسال اول تحصیلی 95-94 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

** لازم به توضیح است که برای دانشجویانی که سمینار آنها از کیفیت پایینی برخوردار بوده (نمره سمینار آنها کم بوده)، نمره سمینار در نظر گرفته نشده است و در عوض، با در نظر گرفتن مجموع نمرات میان ترم و پایان ترم آنها (از 16) و محاسبه این مجموع از 20 ، نمره کل این دانشجویان محاسبه گردیده است.

** همانطور که در اطلاعیه قبلی نیز ذکر گردید، به نمره کلیه دانشجویان بین  0.7 تا 0.9 نمره اضافه شده است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دوشنبه پنجم بهمن ۱۳۹۴ توسط فاضلی |
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر