دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

جزوه موازنه انرژی و مواد

اینم جزوه یکی از مشکل ترین درسای که جزوشو از بهترین دوستم که کلی زحمت کشیده واسش گرفتم.جزوه دکتر اشرفی زاده استاد دانشگاه ازاد دزفوله


برای دانلود به ادامه مطلب برید


نظر یادتون نره

این لینکه دانلودش



http://www.4shared.com/file/102130646/517f108c/Mass__Energy_Balance.html



نظرات 2 + ارسال نظر
مسلم کاوه دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 15:25

سلام. من نمیتونم جزوه رو دانلود کنم.یعنی دانلود میشه ولی میگه باید 4shared رو نصب کنی.که نصب هم میکنم ولی بازم ناموفق هستم. تو رو خدا کمکم کنوبدجوری جزوه رو لازم دارم

برادر گلم شما دانلود دسکتاپ 4share رو میزنی

برای دانلود باید گزینه ای رو بزنی که نوشته no viros

حمید پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 11:02

ممنون اینو گذاشتی.زحمت کشیدی
ولی جزوه 2 فصل رو نداره عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد