دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

دنیای پلیمر

اظهارات پروفسور ناصر شریفی‌سنجانی به عنوان پدر علم پلیمر ایران

پروفسور ناصر شریفی‌سنجانی در همایش تجلیل از پدر علم پلیمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اظهار داشت: امروز پیشرفت علمی ایران در عرصه‌های مختلف موجب حیرت و بهت جهانیان شده و دشمنان نظام را در اندیشه فرو برده است.

به گزارش سایت خبری پپنا، وی با تاکید بر اینکه بخشی از موفقیت‌های ایران در عرصه‌های علمی حاصل تحریم‌های غرب علیه کشور است، بیان کرد: تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی نه تنها هیچ زیانی برای کشور نداشته، بلکه بر عکس موفقیت و استقلال و شکوفایی ایران اسلامی را در بسیاری از عرصه‌ها به دنبال داشته است.

پدر علم پلیمر ایران گفت: بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله، جمهوری اسلامی ایران باید به یکی از قدرت علمی برتر تبدیل شود که دست‌یابی به این مهم جز حرکت در مسیر خودباروی و مجاهدت میسر نیست.

شریفی‌سنجانی حرکت در مسیر جهاد تحقیقاتی و علمی را موتور محرکه پیشرفت در حوزه نانومتری و پلیمر عنوان کرد و ادامه داد: دنیای علم شیمی و فناوری‌های نوین آن امروز تعیین کننده اقتصاد دنیا است که فعالان این عرصه باید با استمرار در پژوهش به مرزهای ناشناخته نانوها، کامپوزیت‌ها و پلیمرها وارد شوند و ناشناخته‌ها را کشف کنند.
وی گفت: در حال حاضر ایران از نظر علمی به برکت پژوهش‌های نانو رتبه 24 جهان را از آن خود کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد