روزانه 160،000 وسیله نقلیه از روی این پل عبور می کنند که 2000 دستگاه آن را کامیون ها تشکیل می دهند. عملیات نوسازی صورت گرفته بر روی این پل شامل گسترش و توسعه پل از 4 باند به 5 باند و نصب حفاظ های ایمنی می باشد. شرکت فرانسوی اپسیلون کامپوزیت، با استفاده از ورق ها و پارچه هایی از الیاف کربن و رزین اپوکسی پل مذکور را تقویت کرد. بر روی هر دو طرف صفحات کربنی (تا ضخامت 4 میلی متر) یک لایه روکش وجود دارد. در این پروژه صفحاتی از جنس الیاف کربن محکم و استاندارد به طول بیش از 100 کیلومتر به کار رفته است ضمن این که در این سازه بیش از 10،000 متر مربع پارچه کربن، حدود 65 تن چسب و بیش از 20 تن رزین مورد استفاده قرار گرفته است. در مقایسه با سه پروژه بزرگی که تاکنون شرکت اپسیلون کامپوزیت اجراء کرده است، سازه مذکور از بزرگترین پروژه های مقاوم سازی با استفاده از کامپوزیت های کربن می باشد. اعتبار این پروژه که بالغ بر 240 میلیون دلار است، توسط فرمانداری ایالت ویکتوریا و دولت فدرال استرالیا تامین می گردد.